de laste dag in alice springs - Reisverslag uit Sydney, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu de laste dag in alice springs - Reisverslag uit Sydney, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu

de laste dag in alice springs

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jet en lambert

26 Februari 2009 | Australië, Sydney

goede dag allemaal daar

wij hebben een leuke tour gemaakt was er mooi en erg zwaar

de eerst dagen moesten we al rond vijf uur uit bed.

wij sliepte elke dag in een tent dus dat was al zwaar voor ons maar het was de moete wel waart hoor .

veel gezien en meegemaakt wij hebben kangeroe`s en nog veel meer dieren gezien die wij nie hebben thuis wij kunnen ze niet allemaal op noemen.

wij zijn naar de grote berg geweest rond gelopen wan erop was niet toe gestaan af gesloten kwam door dat er te veel wind stond en we hebben nog mee van die bergen en rotsen gezien zal wat foto`s geven dan weet jullie ook wat wij mee gemaakt hebben,

wij gaan morgen weer naar melbourne met het vliegtuig juillie horen het wel weer van ons,hier zijn de foto`s dan groetjes jet en lambert

• 27 Februari 2009 - 17:40

Thijs En Didi:

Hey Jet en Lambert,

Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal uitspoken daar. Zo te lezen hebben jullie het daar wel naar jullie zin. Geniet er maar van, want het zit er zo weer op. Didi is benieuwd of jullie veel merken van die bosbranden.

Groetjes Didi en Thijs

• 28 Februari 2009 - 07:59

Bertus Bowling:

nu jullie toch daar tussen al die animals lopen te zwerven kunnen jullie misschien nu lekker uitvogelen wat nou eigenlijk zwaarder is;een kilo kangoeroepoten of een kilo papagaaienveren!
    ben zeer benieuwd naar de uitslag.
    ik hoor het wel van miss Jet als jullie weer veilig terug zijn.
    geniet voorlopig maar lekker van een moeilijke vraagloze vakantie.
    muts grietings:
    Bert en loesje.

• 01 Maart 2009 - 08:31

Mieke En Toon:

mooie foto's maar wij zien jullie er geen enkele keer op staan. hoe komt dat? dat is toch veel leuker ook om ;ater terug te kijken Merken jullie iets van de bosbranden ?

• 06 Maart 2009 - 10:57

Fien V/d Steen:

Jet proficiat en een mooie reis ook voor Lambert.tante Fien en Ome Wil.

• 06 Maart 2009 - 21:49

Toon En Mieke Smits:

Geprobeerd te bellen
    Maar is niet gelukt Jetje
    van harte gefeliciteerd en een fijne dag
    Pak er maar een of twee of drie op je gezondheid wij zitten al aan de borrel proost we love you bye bye

Toon en Mieke

• 07 Maart 2009 - 07:57

Riny En Hans:

Hey Jet, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag (46 oei) maak er een leuke dag van en laat je maar lekker verwennen. Wij drinken hier wel een borrel op jouw gezondheid. Geniet verder van jullie fantastische vakantie!!

• 07 Maart 2009 - 09:50

Bart En Mieke :

het is maar goed dat het warm is .jet van hier hartelijk gefeliciteert groetjes familie van loon.