port fairy - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu port fairy - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu

port fairy

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jet en lambert

10 Maart 2009 | Australië, Port Fairy

goede dag allemaal
het is wel lang gelede maar wij zijn er nog wel hier.
wij hebben een leuke tijd hier en we zien hier heel veel, wij zijn nu nog even in port fairy en dan gaan we ver weg.
wij hebben paar dagen in geelong geweest even uit rusten en toen zijn we de great ocean road gerden met een van de famlie was ook erg moei maar er was toen we dat dede was het er slegt weer er veel wind daar waaren veel ding af gesloten eentje was af gesloten maar daar ging we toch in net er voor moeste we terug van de politie dat was erg jammer zal wat foto`s er op zetten dan kan jet het zien .in port fairy hebben we een feest meegemaakt das vier dagen was veel drinken en eten
wij weten niet of we in deze dag nog iets kunnen doen maar dat zie je wel.nu zijn we in halls cap daar hebben we een huis van famlie daar blijven we ongeveer tot vrijdag en dan gaan we weer naar port fairy en van daar uit gaan we verder weg een rond tour maken we weten niet waar we dan naar toe gaan dat horen jullie dan nog wel.
bedankt voor jullie brichten jet vond haar feestje er leuk was ongeveer 2000 mensen.
groetjes van jet en lambert

• 09 Maart 2009 - 22:18

THIELY:

SUPERRRRRRRRRRRR

Zijn dat Bijen...........

Brrrrrrrrrrrrrrrr

• 10 Maart 2009 - 08:35

Peter:

Ziet er goed uit man...

En Jet nog gefeliciteerd met je verjaardag.

• 10 Maart 2009 - 09:36

Toon En Mieke:

hebben jullie ook nog een beetje de verjaardag gevierd ? Zo te zien genieten jullie volop wij genieten een beetje mee van de mooie foto's ik blijf het jammer vinden dat jullie er zelf niet opstaan doe niet zo eigenwijs en maak eens een mooie foto van jullie beide daar groetjes toon en mieke

• 10 Maart 2009 - 13:44

Riny:

Wat doen jullie veel nieuwe indrukken op he. Hele andere wereld als hier. Hier hebben we nu de echte maartse buien. Ook leuk hoor. In Port Fairy ook carnaval?
    Groetjes en blijven genieten!!

• 10 Maart 2009 - 20:46

Wil En Annemie:

Hoi Jet en Lambert, zo te horen hebben jullie het erg naar je zin en dat gunnen wij jullie van harte.
    Stuur ook een foto waar jullie met z'n beide op staan(voor zo'n winkel of zo).
    Nog veel plezier,
    Wil en Annemie

• 11 Maart 2009 - 07:53

Marjan Reijbroeck:

Ha Jetje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ach ja beter laat reageren als nooit.
    Geniet maar lekker verder wij ploetere hier wel door in ons kikkerland je. Doei tot schrijfs gr Marjan

• 13 Maart 2009 - 18:13

Karel En Renata:

Beste Jet en lambert,
    Leuk , zo lijkt het of wij ook een beetje op vakantie zijn.
    groeten en veel plezier
    renate karel
    Hier is geen zon nie en geen mooi weer nie.

• 15 Maart 2009 - 13:57

Thiely:

Merk jij daar iets van de olie die daar bij de stranden is aan gespoeld...

• 15 Maart 2009 - 15:03

Sandy:

Hoi vakantiegangers,

Zo te zien vermaken jullie je daar goed...
    Geniet er nog maar lekker van!!
    Leuk om ook wat foto's te kunnen zien.

Groetjes ook van ons mams

• 15 Maart 2009 - 20:33

Thijs En Didi:

Hee Lambert en Jet

Hoe is het daar??
    Hebben jullie naast die KANANGAROES ook al JETTIES gevonden? Ik heb gehoord dat dat hele aparte beesten zijn!!!
    Oh en Jetje gefeliciteerd nog he..

We horen het wel weer

Groetjes Thijs en Didi

• 21 Maart 2009 - 16:34

Thiely:

He vakantie gangers
    Het is nu wel heeeeeeeeeeeeeeel stil