weer een mail was even vergeten - Reisverslag uit Horsham, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu weer een mail was even vergeten - Reisverslag uit Horsham, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu

weer een mail was even vergeten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jet en lambert

23 Maart 2009 | Australië, Horsham

goede dag als eerst bedankt voor jullie berichte
het is erg leuk en we zien veel hier en zal even zeggen dat wij geen hinder van de olie hebben hier en van de bosbranden dus met ons gaat het erg goed alleen het zit er bijna op de vac. dat is erg jammer als komt een eind aan????????

zal even in kort verthellen wat we allemaal gezien hebben.
we zijn op veleplaassen geweest we hebben in soort huizen geslapen lijkt op staancarvens of zo hier zijn de plaassen dan poatland,nelson,mt gambier,robe, kingston,maningi,victer harbour,adelaide,renmark,mildura,hopetown,horsham. en we gaan morgen naar ballarat. en dan weer naar port fairy en dan gaan we verder naar de laste plaat denk dat is waar de F1 wordt gehouden en dan gaan we naar huis (was erg kort)als wij thuis zijn zal nog wel een mail geven over F1 en de rest over het vliegen en zo

groetjes van jet en lambert en de rest

• 23 Maart 2009 - 17:16

Sandy:

Hey Vakantiegangers,

Tja, je kijkt er zolang na uit en ineens is het dan zover en nu zijn jullue al aan jullie laatste dagen daar begonnen.
    Geniet er nog maar lekker nu het nog kan.
    Wens jullie alvast een goede terug reis.

Groetjes Sandy

• 23 Maart 2009 - 20:18

Riny:

Nog maar een week! Wat gaat de tijd snel als je plezier hebt he.
    Nou nog de F1 als afsluiter. Er zijn er hier een paar jaloers!!
    Maak er nog een mooie week van. En dan weer heelhuids thuiskomen.

Groetjes en tot ziens

• 24 Maart 2009 - 16:28

Marjan Reijbroeck:

Ha jullie daar.
    Ja het is weer bijna voor bij. Nog heel even genieten van de laatste restjes. Veel plezier en de groetjes.Marjan

• 25 Maart 2009 - 18:44

Irma En Kees:

Geniet maar van jullie laatste dagen Down Under, thuis lijkt het wel herfst. Goede reis terug naar ons kikkerlandje.

• 26 Maart 2009 - 21:59

Thiely:

SUPERRRRRRRRRRRRRRR

De Kaketoes.........

• 26 Maart 2009 - 22:26

Will En Fien:

Hallo vakantie gangers
    Jammer dat 't al weer haast voorbij is, maar jullie hebben er van genoten dat hebben we gezien. Wij hopen dat jullie een goede reis terug hebben. Dus welkom thuis,in ons nat landje.

• 27 Maart 2009 - 10:53

Peter: