we gaan nu naar Ayers rock - Reisverslag uit Sydney, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu we gaan nu naar Ayers rock - Reisverslag uit Sydney, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu

we gaan nu naar Ayers rock

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jet en lambert

22 Februari 2009 | Australië, Sydney

goede dag allemaal daar in het koude land.

wij hebben veel ge zien in sydney en veel gelopen daar.

hier is nog wat foto`s van sydney en de blue mountains

zal even ik kort wat vertellen wat we daar allemaal mee gemaart hebben daar, je zal wel denken wat een stel maar het is allemaal goed gekomen daar.

wij hebben een tour gemaakt naar blue mountains wij kwammen eerst bij een dorp waar in 2002 de spelen werden gehouden.
wij hebben paar stadje gezien en wat afgronde en ook die geke beeste (kanangoeroe )en kakatoe`s waar je ongeveer 500 meter de diepten in keek was erg mooi.
toen kwamen bij het gevaar voor jet een gondel die ons naar de blue mountains bracht naar boven in de top.
hebben daar nog wat rond gelopen en gekeken hoe ze vroeger de koolen naar beneden brachte per treintje.

ja toen moeste we weer naar boven met een treintje dat was erg eng ging 52 grade naar boven was erg moeiom te zien.

wij weten niet of wij deze week nog wat kunnen schrijven wan we wete niet of daar internet hebben daar.

jullie horen het wel groetjes van jet en lambert

• 22 Februari 2009 - 08:06

Sandy:

Hallo vakantiegangers,

Jullie vermaken je goed zo te lezen en beleven veel:-)
    Nog heel veel plezier.

Hele leuke foto's.

Liefs Sandy

• 22 Februari 2009 - 12:34

Jack Smits:

Mooie foto's allemaal maar maak eens een foto (ayers rock op achtergrond bijv.) waar een van jullie zelf op staat. Je kan net zo goed in een of ander backpackers hotel zitten en de foto's van internet hebben gehaald. Fijne reis verder

• 24 Februari 2009 - 10:25

Marjan R:

ja hoor kun je het bowlen toch niet even met rust laten ha ha ha ha ha ha ha. Prachtige foto s zijn het zeker. Ik reis nog steeds heerlijk met jullie mee. gr marjan

• 24 Februari 2009 - 10:29

Thiely:

Prachtige foto s Ik reis nog steeds heerlijk met jullie mee. gaaf die kaketoe in de boom.
    daar wil ik ook wel zijn..
    Thiely

• 24 Februari 2009 - 22:46

Moeder:

Irma en Kees zijn in Port_Fairy.Dat hebben ze geschreven.Volgende week bel ik wel een keer.Als jullie weer bij Herie en Elly zijn.Veel fijne dagen nog,engroetjes.Alles goed met de vogels
    moeder