sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu

sydney

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jet en lambert

19 Februari 2009 | Australië, Sydney

goede dag

wij hebben de reis overleeft.

de eerst dag in melbounre was er leuk en lekker warm 30 graden wij haden een goed hotel eten was ook erg goed daar . wij zijn maar een dag geweest.

de volgende dag gingen naar sydney daar blijven wij een paar dagen langer de eerste dag was al erg leuk wij hebben al veel gezien daar maar is erg groot dat we daar wel paar dagen uit kunnen houden.

wij zijn vandaag naar de zoo geweest hebben daar vele dieren gezien was erg warm de dieren zatten ook al uit te puffen zo warm was het daar.

over paar dagen gaan we verder naar de rode steen dan zal jullie wel paar dagen niets horen van ons of ze moeten daar ook internet hebben daar is het nog warmer dan hier daar is het nu ongeveer 35 tot 40 graden dan wort het veel drinken voor ons denk ik zo jullie horen het nog wel verder van ons .wij hoppen dat jullie ook warm hebben als jullie dit leest hihihi

groetjes van jet en lambert

• 19 Februari 2009 - 10:54

Gaaaaaaaaaaaaaaaf en al vanaf dag 1 kaketoes op de foto hahahahahaha
    Leuk met julie mee te reizen..

Thiely en Ed

• 19 Februari 2009 - 10:56

Ps Tip;
    weet niet of je vandaaruit ook onder of bij de foto's meteen tekst kan zetten ,maar dan weet je later nog wat het allemaal was....
    En wij kunnen het nu al lezen hahahahah
    Later

Thiely

• 19 Februari 2009 - 13:39

Moeder:

Heb een foto van Henrie ontvangen,met de hoeden op.Jullie foto's ook,wens jullie nog veel plezier.Met de vogels gaat het goed,ze kletsen heel wat af.Groetjes Moeder.

• 19 Februari 2009 - 15:18

John Broeren:

Hey vakantiegangers

Reis dus overleefd, zal hele zit zijn geweest of voel het mee?
    Nog iets gezien van de branden bij aanvliegen op Melbourne?
    Staan al mooie foto's op zag ik, doorgaan zo, krijgen wij hier ook een beetje warm gevoel met dat Rotweer hier.
    Veel plezier en tot de volgende keer.

Groet John Suzy en kids

• 19 Februari 2009 - 19:55

Peter:

Ga je helemaal naar Australie om dezelfde kanarie te zien als thuis.
    Kangeroes wil ik zien!

Hé veel plezier.

Groet

• 19 Februari 2009 - 21:39

Marjan Reijbroeck:

Ha luitjes

Ja die reis was lang maar daar wordt je ook voor beloond. Ja Jet helemmaal jou ding he die kakatoets papagaaien?
    Heerlijk hoor die warmte die is hier nog ver te zoeken.Gniet van jullie door reis ik reis wel op afstand met jullie mee.Laat snel weer van jullie lezen.groetjes Marjan

• 20 Februari 2009 - 09:03

Thiely:

Nog 2 dagen en dan weet ik of ik ook ga .........
    Als ik ga begin ik in Brisbane ...
    Kom je daar ook ...
    Neem het dan in je op wat ik moet zien...oke!

Thiely

• 20 Februari 2009 - 11:00

Mieke En Toon:

leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden
    geniet ervan want dit zul je niet zo snel meer meemaken veel plezier daar groetjes toon en mieke

• 20 Februari 2009 - 21:59

Oom Will-Tante Fien:

Hallo Jetje mert en Lamber Leuk dat we iets van jullie horen, en die foto's erg mooi. Die hoeden staan jullie erg mooi, die heb ik nog niet in mijn verzameling, je weet toch dat ik de muur vol heb hangen. Die grijze vogel van jullie doet iedereen na die op bezoek komt, dus die leerd van alles erg hé. Groeten van ons en geniet er van daaaag