het is dan zo ver we gaan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu het is dan zo ver we gaan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jet en lambert leeuwen - WaarBenJij.nu

het is dan zo ver we gaan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jet en lambert

14 Februari 2009 | Nederland, Eindhoven

goede dag allemaal

Naar een lang tijd is het dan zover dat we gaan naar Australia.
Morgen vroeg is dan dan zover worden we op gehaald om ongeveer 6:30 om naar Schiphol te gaan. En rond 12:00 stappen we het vliegtuig in , de eerst vlucht zal ongeveer 12 uren duren.

De eerst stop is dan in Kuala Lumpur daar hebben wij ongeveer 3 uur de tijd om even wat te drinken en onze benen te strekken en dan gaan we weer verder naar Melbourne ,die vliegreis duurt ongeveer 8 uur.
Wij kommen dan ongeveer rond 20:35 aan in Melbourne.

Van daar uit worden wij op gehaald door een Familielid en die brengt ons naar ons hotel daar pakken we iets te drinken en gaan dan lekker slapen.

Zo dat is het dan voor het eerst
de rest horen jullie nog wel.

groetjes van ons jet en lambert

• 14 Februari 2009 - 21:22

Peter:

Doe ze de groeten van mij in Kuala Lumpur. Je kan voor weinig geld in de business lounge op het vliegveld. Was ik nog vergeten te zeggen.

Goede vlucht

• 16 Februari 2009 - 07:24

Thijs Van Stratum:

Volgens mij zitten jullie nu nog in het vliegtuig, maar hoop dat jullie een goede vlucht gehad hebben.
    Verder zal ik jullie trip via hier gaan volgen. Groeten Thijs

• 17 Februari 2009 - 06:48

Marjan Reijbroeck:

He he eindelijk is dan zover. Ik wens jullie een hele goede reis. En laat veel van je horen. Ik ben niet nieuwschierig maar weet alles alleen maar graag ha ha ha ha ha veel plezier en geniet van alles wat er op jullie pad komt. groetjes marjan